Moradv1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Moradv1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Moradv1

Vad är ditt namn i verkligheten? Morad

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2000

Ange ditt Discordnamn: Morad

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Morad och är 17 år gammal. Jag gillar att vara ute med vänner och vara med familj gillar också att spela fotboll på fritiden. Är en väldigt social person och är väldigt kärleks full person och en väldigt positiv person.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Kan vara aktiv varje dag alla tider och flera timmar och om jag inte kan vara inne så kommer jag att meddela er om jag inte kan vara aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på centic i 1 månad ungefär

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker till staff på centic för att jag tycker att denna serven verkar vara bra och har väldigt mycket erfarenheter imon staff arbetet och har varit staff på väldigt många servrar som unive Velo och titanium och mycket mer. Är en väldigt seriös staff som tar allt seriöst och kan alla kommands osv. Känner mig redo att vara staff på centic så är väldigt sugen på att bli staff.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta mycket reports ingame och sitta mycket i support och hjälpa så många spelare som möjligt i serven och i discord så att alla från sin hjälp dom behöver. Staffens arbete är att ockås hålla koll på alla spelare så att alla sköter sig i serven och att liksom hålla koll på alla så att de blir de bästa av de bästa.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med mycket aktivitet och att jag kommer att göra allt för serven och kommer att försöka hjälpa så många spelare jag kan både i support och i ingame. Kommer verkligen göra mitt bästa för serven så att alla får den bästa upplevelsen i serven och så att alla får sin hjälp dom vill ha och behöver. Kommer också bidra me att göra så alla i staff teamet känner sig välkommna och trygga.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar de via att ta de lugnt och försöka lugna ner alla och försöka ta reda på vad som hänt har liksom inga problem när de kommer stressiga situationer blir liksom inte stressad av de tar allting väldigt lugnt och blir aldrig stressad så för mig så är de inga problem hanterar de väldigt bra.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom