realhello1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

realhello1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: realhello1

Vad är ditt namn i verkligheten? arvid

Ange ditt födelsedatum: 19 Juli 2007

Ange ditt Discordnamn: realhello1/zyx

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter arvid och är 18 år gammal på fritiden tycker jag om att vara med vänner och spela fivem

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 13 till 1 2 3 4 på natten

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? typ 20 dagar eller nåt men har varit medlem på gamla centic längre

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker till staff därför att jag alltid tar mitt arbete seriöst. Jag älskar att hjälpa folk och vill alltid serverns bästa. Jag är inte den personen som vill ha staff bara för att kunna noclipa, revive och dessa grejer. Utan får jag staff rollen då vet jag att jag ska agera professionellt och visa vad jag går för. Jag vet också hur man kan behandla svårare problem och är alltid redo för att hjälpa folk. Oavsett min pm, support eller ingame så är jag alltid redo för att hjälpa till, det är min största uppgift som staff. Jag är inte heller rädd för att ge återgärder utan oavsett om de är en polare eller en spelare så ska alla behandlas på samma sätt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att regler följs och att servern är en trygg plats för alla. Jag ska hjälpa spelare som behöver hjälp och vara aktiv i support. Jag ska hålla koll på vad som händer på servern och ingripa om något går fel. Jag ska också hantera konflikter på ett lugnt och rättvist sätt och alltid ta beslut baserat på reglerna. Som staff ska jag alltid kunna reglerna för att veta vad rätta beslutet är i scenario där en person behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med hög aktivitet och ett seriöst beteende. Jag försöker alltid hjälpa till där det behövs och lösa problem innan de blir större. Jag är lugn har tålamod och tar ansvar för det jag gör. Jag vill hjälpa nya spelare att komma in i servern och känna sig välkomna.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress genom att hålla mig lugn och inte stressa upp mig. Jag försöker få en tydlig bild av vad som har hänt innan jag tar ett beslut. Jag lyssnar på alla inblandade och ser till att situationen löses på ett rättvist sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:
Top Bottom