Samiboy0915 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Samiboy0915

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Samiboy0915

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Samiboy0915

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Sam Mattson och hade en bra uppväxt med älskande föräldrar och mina intressen är vapen och gymma. jag är inte så känslig, stressar mycket och övertänker mycket i scenarion. Mina framtidsplaner är att gå i militären och skapa starka och nära relationer, öka min vapen kollektion och öka mina pengar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, lojal och pålitlig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär skapar konflikter, har fördomar och skapar konflikter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra scenarion, skapar bra förhållanden och pålitliga kompisar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, på avena, intrix, onyx och engelska rp serverar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin karaktärs vinst och att man ska spela så att scenariot utvecklas naturligt så man får se vad som händer.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man gör och tänker som man skulle ha gjort i IRL. tex visar rädsla, inte kör 200kmh tänka på din karaktärs överlevnad så man inte dör direkt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? När jag trycker på länken i dc så funkar det inte men om jag gissar så är det väl att man inte ska vara rassistisk, förolämpa ens IRL Familj och respektera alla.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ganska svårt att tro på folk och jag är väldigt lojal till mina nära kompisar. jag är väldigt pålitlig.

Top Bottom