Inaktuell 180hz180 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

180hz180

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: 180hz180
Vad är ditt namn i verkligheten? philip
Ange ditt födelsedatum: 7 Februari 2011
Ange ditt Discordnamn: km3e7
Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Philip och är en person som gillar att lära mig nya saker och utvecklas. Jag är nyfiken, engagerad och tycker om att umgås med andra. På min fritid spenderar jag gärna tid med mina intressen och hittar på roliga aktiviteter.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 1-8 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 1månad
Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill ansöka som staff på FiveM eftersom jag tycker om att hjälpa andra och bidra till en bra och rättvis spelmiljö. Jag är engagerad, ansvarsfull och vill vara med och skapa en positiv upplevelse för alla spelare. Dessutom tycker jag det är roligt att ta ansvar och lösa problem som kan uppstå i servern.
Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att regler följs och att servern är en trygg och rolig plats för alla spelare. Jag ska hjälpa spelare vid problem, lösa konflikter, hantera regelbrott och vara en bra förebild i communityn. Jag ansvarar också för att hålla ordning och bidra till en positiv stämning på servern.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med en positiv attityd, rättvisa beslut och ett starkt engagemang för communityn. Jag är aktiv, hjälpsam och ser till att spelare får stöd när de behöver det. Jag vill också bidra till en trygg och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade.
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och tänka logiskt innan jag agerar. Jag prioriterar det som är viktigast, lyssnar på alla parter och försöker lösa problem på ett rättvist och effektivt sätt. Jag låter inte stress påverka mina beslut utan fokuserar på att hitta den bästa lösningen.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:
Top Bottom