acf1234 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

acf1234

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: acf1234

Vad är ditt namn i verkligheten? Ingvar

Vad är ditt discord namn? c.adm_fc

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Leo Romano, uppvuxen i Sverige har format honom till en person som är social respektfull och charmig. Han har en stark disciplin och värdesätter vänskap högre än pengar och makt. Leo är lojal eftertänksam och tänker alltid innan han talar. Hans framtidsplaner är att bli mekaniker samtidigt som han vill träffa många nya människor och ha roligt. Han strävar efter att skapa starka relationer, utvecklas som person och bli någon andra kan lita på.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll Social omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan sätta andra före sig själv blir arg snabbt Känslig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och välgenomtänkt RP där fokus ligger på att ha roligt och bygga starka vänskaper, snarare än att jaga pengar, bilar eller makt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har spelat i många olika servrar och har mycket erfarenhet inom rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha roligt och att man inte enbart fokuserar på att själv vinna varje scenario eller att bara den egna sidan ska få ut något av det. Istället handlar det om att utveckla sin RP så att även motparten får en bra upplevelse och möjlighet att “vinna”. Att spela för allas bästa och bidra till en rolig och rättvis helhet.

Vad är suntförnuft för dig? För Alexandro Romano är sunt förnuft att tänka innan han agerar, fatta beslut som är realistiska och respektera andra i spelet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM NLR

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Godkänt!
Välkommen till Centic