Arvidnord13 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Arvidnord13

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Arvidnord13

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nordqvist

Vad är ditt discord namn? arvidnord13

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Ohlsson, han är 27 år gammal och är uppväxt i Göteborg. Leif gillar luftpistolsskytte och är ganska bra på det. Han gillar också att spela fotboll, hans favorit position är målvakt. Leif gillar att hänga med sina vänner men om någon börjar vara jobbig och hålla på mot honom så kan han bli väldigt arg. Planerna för Leif är att försöka få en bra levnad, bra ekonomi och bra hälsa.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, bra att prata med och han är en bra kompis.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lätt arg, dåligt tålamod och dålig med ekonomi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att få folk att skratta och få samhället till en bättre plats för många.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag brukar inte spela på rp servrar men den här servern tycker jag är riktigt rolig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vet tyvärr inte.

Vad är suntförnuft för dig? Att om man dör så ska man inte "komma ihåg" hur man dog och då ska du inte ge hämnd.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nej för man kan inte läsa dem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det.

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Nekad!
Du måste utveckla samtliga punkter och läsa genom reglerna på servern!

Top Bottom