asd123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

asd123

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: asd123

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? helmer12312321

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2007

Berätta om din karaktär. Ali växte upp i en förort i Stockholm. När Ali bara var 3 år gammal så flyttade han och hans familj till Sverige ifrån Syrien. Livet har inte varit enkelt för Ali. Hans pappa dog i en skottlossning när Ali bara var 9 år gammal. Ali hade det tufft i skolan och hamnade senare på ett HVB hem eftersom att han blev dömd för grovt narkotikabrott när han bara var 14 år gammal. När han senare fick flytta hem till sin mamma så var han 17 år gammal och han tänkte verkligen ändra på sitt liv. Han började jobba på en verkstad och gillade det verkligen. Det funkade bra i några år tills hans pappas fiender kom och krävde pengar som han hade varit skyldig dem. Det fungerade hyfsat i början men lite senare så blev det tightare och tightare i plånboken och han blev rädd för sitt liv. Livet blev tuffare och tuffare och Ali började umgås runt dåliga kretsar och hamnade i kriminaliteten igen. Nu behöver han gå runt med pistol för att känna sig säker. Framtidsplaner är väl att gå med i gäng o utveckla det kriminella livet och tjäna pengar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Social och lätt att prata med, vilket gör det enkelt att skapa RP med andra Kreativ och bra på att hitta på roliga och unika scenarion Lojal och pålitlig i relationer med andra karaktärer

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan vara impulsiv i vissa situationer Har svårt att lita på nya personer Kan bli stressad under pressade situationer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och engagerande RP där jag fokuserar på att skapa roliga och utvecklande scenarion för alla inblandade. Jag är också bra på att samarbeta och bygga upp långsiktiga relationer i RP, vilket gör att det blir mer levande och intressant.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på typ alla servrar på fivem. Kan alla grundregler och har runt 1500 timmar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att själv vinna, utan ibland låta motparten vinna för att göra scenariot mer realistiskt och roligt. Man ska tänka på helheten och se till att alla får en bra RP-upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig innebär att man tänker logiskt och realistiskt i situationer, både i RP och utanför. Det handlar om att förstå vad som är rimligt att göra och inte göra saker som förstör för andra eller bryter mot reglerna.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Att använda fordon som vapen, till exempel att köra över någon utan ett rimligt scenario RDM: Att döda någon utan anledning eller bakomliggande RP Metagaming: Att använda information utanför spelet i RP Powergaming: Att göra orealistiska handlingar som inte ger andra en chans att reagera

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på servern tidigare och vill nu komma tillbaka med ett mer seriöst mindset. Jag är motiverad att följa reglerna och bidra till en bättre RP-miljö för alla.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom