Jonte139 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Jonte139

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jonte139

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum: 4 Februari 2012

Ange ditt Discordnamn: jonte78

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en ganska lugn person som gillar att spela FiveM och köra RP. Jag försöker vara rättvis och hjälpa andra när det behövs. Jag vill bli staff för att hjälpa servern och se till att det är en bra stämning.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ja kan vara online ca 3-5 timmar om dagen

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? inte så länge men tycker att den är väldigt rolig att köra på

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic för att jag gillar servern och vill hjälpa till så att det blir bättre för alla. Jag vill se till att folk följer reglerna och att det är bra stämning. Tycker också det verkar kul att vara med och hjälpa till.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att reglerna följs och att hjälpa spelare om det behövs. Jag ska också försöka lösa problem och hålla en bra stämning på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv, hjälpa spelare och se till att reglerna följs. Jag vill också vara rättvis och bidra till en bra stämning på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla mig lugn och inte stressa upp mig. Jag tar det steg för steg och försöker lösa problemet på ett rättvist sätt. Om det är mycket så fokuserar jag på en sak i taget.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom