Liam011 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Liam011

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Liam011

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? liam21110

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär john snow är en chill person som kommit från en lugn och snäll familj har inte gjort så mycket i sitt liv har bara bott hemma hos mamma och pappa han har ett väldigt stort intresse för och spela nästan lite för mycket timmar han älskar även pizza och han gillar att titta på motorcykel tävlingar och sånt men han har ändå lite krim i sitt blod han gör lite busheter ofta och hänger ofta med fel personer men senare i hans liv har han hittat stort intresse inom polis yrket darför valde han att testa sig på att vara polis och han älskar sitt jobb och trivs jätte bra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär smart,snäll,framåt,mogen,respektfull och älskar att prata med nya personer

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär dåligt tålamod ibland, kanske för mycket energi ibland, kan vara jobbig hit o dit mot vissa för skoj skull

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med lojalitet och vara aktiv på servern för jag älskar centic och kmr alltid att trivas här så mina planer är att stanna och uppfylla nya drömmar i servern så jag kan bidra med lojalitet hjälpa med tex ifall folk begår regelbrott kan jag antingen lära dom att göra bättre nästa gång eller säga till staff teamet om händelsen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många rp servers innan tex förorten, avena , unive ,swewave .velo

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man kan låta andra personer vinna i ett scenario också än bara en själv tex att vara snäll mot den andra personen eller tex om du rånar bank kan den andra personen typ få pengarna eller ifall ni ska köpa bil med delade pengar kan andra personen få bilen tex.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft innebär att du ska tänka som du hade tänkt i verkligheten tex att du inte går och fritar din kompis på polisstationen utan planer och när det e fullt med poliser och det eller bara går och rånar en bank utan planer bara för det är roligt inom rpn så att du ska tänka som i verklighteen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, att du inte får döda ngn utan bakomliggande anledning. metagaming att du tex sitter i discord call och informerar din kompis om du tex blir rånad ingame så säger du t han i dc var due o sånt elle bara tar information från ingame till tyup dc elle dina vnr, powergaming, att du tex kör en bil i 200kmh sen krockar du in i ett träd o sen kör du där ifrån utan att göra ngt liksom i verkligheten hade du först o främst reagerta på skador ringt ambulsans ksk tillomed dött så reagera på skador o sånt ifall du krockar. copbait, att du söker polisens uppmärksamhet tex att du ser en polisbil pattrulera sen bara går du fram o sparkar på bilen o skriker fuck aina dee copbait.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag är väldigt bra på att rpa jag är lojal till centic jag tar spelet seriöst och lallar inte försöker mitt bästa för att inte bryta några regler och försöker göra centic till den bästa servern overall vilket den redan e hihi

Top Bottom