Loriku2011 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Loriku2011

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Loriku2011

Vad är ditt namn i verkligheten? Lorik

Vad är ditt discord namn? lorik8578

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2011

Berätta om din karaktär. Noah Strömson växte upp med stort intresse för bilar, vilket började redan i en ung ålder. Noah har spenderat mycket tid på att lära sig om fordon och mekanik, och hans passion för bilar är fortfarande en viktig del i hans liv. Samtidigt har Noah en tydlig målsättning att bygga upp ett stabilt och framgångsrikt liv. Han strävar efter att skaffa sig ett välbetalt jobb och en trygg framtid, oavsett vilken bransch han hamnar i. Han är en driven och ansvarsfull person som är villig att arbeta hårt för att nå sina mål och skapa ett bra liv för sig själv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Driven: Noah Strömson har tydliga mål i livet och jobbar hårt för att nå dem, oavsett hinder. Ansvarsfull: Han tar ansvar för sina handlingar och försöker alltid fatta genomtänkta beslut.Tekniskt kunnig: Tack vare sitt stora bilintresse har Noah god kunskap om fordon och mekanik, vilket är en stor styrka i många situationer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Övertänker ibland: Noah kan ibland tänka för mycket i vissa situationer, vilket kan göra att han tvekar innan han agerar.Ställer höga krav på sig själv: Han vill alltid prestera på topp, vilket ibland kan leda till stress eller frustration när saker inte går som planerat.Har svårt att lita på nya personer: Han tar tid på sig att bygga förtroende, vilket kan göra att han uppfattas som reserverad i början.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistisk och rolig RP. Jag är hjälpsam, glad och lätt att samarbeta med. Jag gillar att utveckla min karaktär och skapa situationer som gör RP mer levande för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel sedan tidigare. Jag har god förståelse för hur seriös RP fungerar, inklusive att följa regler, hålla mig in-character och skapa realistiska scenarion. Jag försöker alltid bidra till bra och rolig RP för både mig själv och andra spelare. Jag är van vid att ta situationer på allvar och undviker att bryta karaktär, samtidigt som jag är respektfull mot andra spelare och deras rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid måste vinna själv i ett scenario utan att det är bättre ibland att låta motparten lyckas/vinna för att scenariot ska bli mer trovärdigt och roligare för alla som deltar i scenariot. Bra RP handlar om att skapa intressanta och spännande scenarion och det handlar inte alltid om att komma först och vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft betyder att tänka efter innan man gör något, göra kloka val och respektera andra. Det handlar också om att agera på ett ansvarsfullt sätt och försöka lösa problem på ett bra sätt. Genom att använda sunt förnuft kan man undvika konflikter och göra det bättre för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på några av serverns regler är metagaming och RDM. Metagaming innebär att man inte får använda information utanför spelet i RP, till exempel om en kompis berättar något i Discord som ens karaktär egentligen inte vet, men man ändå använder det i spelet. RDM står för random deathmatch och betyder att man inte får döda någon utan en giltig anledning. Om man ska döda någon ska det finnas ett genomtänkt scenario och en tydlig anledning bakom det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och respektfull person som tar ansvar för mig själv och följer servens regler. Jag gillar att spela seriös RP och försöker att alltid bidra till en bra upplevelse för både mig själv och andra. Jag är aktiv, samarbetsvillig och försöker alltid utvecklas inom RP för att bli bättre.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom