madabag1 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

madabag1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: madabag1

Ditt namn: Adam

Ange ditt födelsedatum: 24 Oktober 2000

Ditt Discordnamn: madabag1

Beskriv din dagliga aktivitet på servern:

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 4 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 3 gånger anticheat bannad men det var för att det var staffsen eller nåt som gjorde saker.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt på Centic RP eftersom jag vill bidra till en trygg, rättvis och rolig spelmiljö för alla spelare. Jag har ett stort intresse för RP och förstår vikten av att regler följs för att skapa en bra upplevelse.

Jag är lugn, rättvis och kan hantera konflikter på ett moget sätt. Om det uppstår problem försöker jag alltid lyssna på båda sidor och fatta beslut baserat på reglerna, inte känslor. Jag tycker också om att hjälpa nya spelare så att de får en bra start på servern.

Som servervakt vill jag vara en positiv förebild, bidra till bättre RP och se till att alla behandlas respektfullt. Jag är aktiv och engagerad, vilket gör att jag kan vara till hjälp när det verkligen behövs.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: De övervakar servern så att alla följer reglerna (t.ex. inget fusk, inget dåligt beteende, korrekt rollspel om det är en RP-server).

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att bidra till en trygg, rättvis och trevlig miljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra, lösa problem och se till att regler följs på ett respektfullt sätt. Samtidigt är det en chans för mig att ta mer ansvar, utveckla min kommunikation och vara en positiv del av communityn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att en servervakt missbrukar sina befogenheter för egen vinning eller för att gynna vissa spelare.

Top Bottom