realskitzad | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

realskitzad

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: realskitzad

Ditt namn: viggo

Ange ditt födelsedatum: 11 September 2001

Ditt Discordnamn: realskitzad

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag kommer in jag blir rdmad o sen så är dety som de är purge event hela tiden på server derför behöver man lite krafter så man kan staffa dom som rdmar vdmar och liknade derför gör ajg denna just nu ifall ni skulle kunna ha lite hårda gårda återgärder så skulle jag inte göra denna

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? realskitzad är inte mitt main konto mitt main konto är spellbmw men använder realskitzad o på spellbmw har jag det typ sen hans första centic.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? inte nån gång förutom dom här dumma falska ac bannsen.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? för det är mycket regel brott på den och ajg gillar att hjälpa andra och jag tror vi skulle kunna växa lite större ifall jag skulle kunna komma in på sevrvern för jag är aktiv.

Har du tidigare varit blacklistad? nej det har jag inte är ingen problem spelare.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: att liksom vakta server kollla ifall nån gör vel man kan ju kicka banna och så säga trill så ingen gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? för det är mycket regel brott på den och ajg gillar att hjälpa andra och jag tror vi skulle kunna växa lite större ifall jag skulle kunna komma in på sevrvern för jag är aktiv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: att man använder den till bara din advanteg till exemple du bar n9oclipar eller revivar för att undvika snariot eller liknande.

Top Bottom