Swedishrap123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Swedishrap123

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Swedishrap123

Vad är ditt namn i verkligheten? folke

Ange ditt födelsedatum: 19 Januari 2011

Ange ditt Discordnamn: 4vf0

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en social och avslappnad kille som tycker om att umgås med vänner och hitta på saker utomhus. På fritiden spelar jag mycket FiveM och andra spel, vilket jag verkligen gillar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv minst 3+ timmar per dag, främst på eftermiddagar och kvällar, men kan även vara flexibel vid behov.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har kört sedan ni öppnade igen men körde också 2024 og centic

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag har tidigare erfarenhet av att arbeta som staff på flera servrar och tycker att det är väldigt roligt. Just nu upplever jag att det finns många fuskare, till exempel personer som använder godmode, och jag vill vara med och motverka detta för att skapa en rättvis och bra spelmiljö. Jag är mogen, respektfull och behandlar alla spelare på ett rättvist sätt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att alla följer serverns regler, hantera regelbrott och hjälpa spelare vid behov. Jag ska också bidra till en trygg och rättvis miljö där alla kan ha roligt på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med ett aktivt och engagerat arbete på servern. Jag har erfarenhet av staffarbete på flera FiveM-servrar, vilket gör att jag kan hantera olika situationer på ett bra sätt. Jag kommer att hålla en trevlig och professionell ton i support, hjälpa spelare effektivt och arbeta för att skapa en positiv och rättvis miljö. Jag är också väldigt aktiv, vilket gör att jag kan bidra kontinuerligt till serverns utveckling.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid behålla lugnet. Jag tar några sekunder för att tänka igenom situationen och andas, så att jag kan agera på ett rättvist och genomtänkt sätt. Jag fokuserar på att lösa problemet steg för steg och se till att alla parter blir behandlade korrekt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: RP

Senaste redigerad:
Top Bottom