Wilton12 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Wilton12

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Wilton12

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton.

Vad är ditt discord namn? wilton14.

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Wille Norling. Som framtid skulle jag gärna bli polis. Intressen

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min Karaktär är rolig, snabb, och bra på att skapa RP och drama.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan inte köra bil, kan bli irriterad lätt, har stor ego.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till eran RP och att jag kommer tillbringa ett bra RP senario. Och jag kommer följa alla regler.l

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på unive, rimfrost, avena, förorten..

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ok. Till exempel, Jag är omringad av polisen, Och i det här fal är polisen motparten, Jag personligen skulle bara givit upp. (Vet inte riktigt vad jag ska säga här :/ )

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft. Kan betyda at man ska stänga dörren efter sig och låsa dörren. Inte köra när man har druckit alkohol

Det betyder common sense i princip...

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM , SUNTFÖRNUFT, NLR, COP BAIT

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom